Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2008 15:22 - Да си (с)поделим въздуха в офиса...
Автор: zmeica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2008 15:35


посвещавам тая словестна полюция на всички жени, които имат нос само за да не им зейне дупка м/у очите и устата!

Имаме си в офиса една кокошка, която миналото лято бе със застрашен живот, защото климатикът на етажа й духал право в носа. Същата тази, като оцеля, стана оператор на климатика и вече тя го... изключва. Не, не мислете, че го включва някога. Просто той й духа... в носа. И тази година!

Миналата година имахме големи драми. Аз не мога да разсъждавам и работя пълноценно като ми е задушно, горещо и т.н. Успяхме да овладеем драмата преди да добие елементи на екшън, но силно се съмнявам, че тая година ше бъда така възпитана и търпелива.

Случва се да влезат офиса ми елементи, които са се къпали не с вода, ами с парфюм, а после повозили се на градски транспорт и смесили телесните си миризми с тия на останалите социални типове...  Поразителен ефект... Облечен в женски дрехи...

Днес, в ранния следобед ,към носа ми се наведе същество от женски пол - приятна гледка, ама забравила да си смени дрехите у тях, преди да направи ония чудовищни запръжки на яденето. Облаци около нея, после правих течение в стаята. Моментално забравих и за хубавата гледка, и за това що чинеше при мен. Стана ми неудобно... Баси - на мен, защото някой ми причинява тормоз... Пък на нея й е харно, нали има тапа на дупката.

Ако нямах  натриев цитрат, в офиса ми щеше да замирише И на повръщано. Лично мое!

И нека драгата публика да не ми приписва състояния като алергия или бременност. Благодаря, добре съм.

И все пак да кажеш на една "дама" - "А, ма, мърло, вмирисала си се, ходи се окъпи... Не с парфюма, с вода - обилно и сапун . А у дома носи дрехи, каквито щеш, ама за работа поне не обгЪзявай  посредством модните си парцалки, които издават снощното ти меню + това за седмица назад..."


Тагове:   офиса,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zmeica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15075
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930